miercuri, 18 noiembrie 2009

rezumatul zilei de marti

Aseara o intreb pe Ilinca ce a facut la gradi, cum i-a fost ziua, etc.
- Ilincutza, cu ce fetite te-ai jucat?
- Cu niciuna (imbufnata)
- Cu baieteii atunci?
- Cu niciunul (la fel de imbufnata)
- Da' ce-ai facut mami toata ziua acolo?
- Pai dupa cu m-a lasat tati la clasa, m-am dus la geam, i-am facut cu mana si apoi am plans.
:))

*********************************

Si ziua s-a incheiat intr-o nota la fel de fericita. Dupa ce i-am bagat in pat, i-am pupat, am stins lumina, Luca zice:
- Mami mi-e foame!!!
Cum sa las copilul infometat, mai ales ca n-a mancat mare lucru zilele astea? Il trimit la bucatarie sa mananace.
Ilinca sare iute din pat dupa el.
- Luca, merg si eu sa mananc, asteapta-ma te rog frumos. Si haide sa ne tinem de mana, sa fim prieteni si sa nu ne mai batem, ca sa nu-mi mai spargi buza ca ieri.
In bucatarie au pus mana pe cate un copan. Luca incepe sa comenteze ca el nu mananca pielita. Ilinca sare in ajutor:
- Da-mi-o mie Luca, o mananc eu. Si sa stii ca te iubesc!!!

4 comentarii:

  1. Ioiiii....parca ai fi maica-mea....ea ne mai prajea,pe la 11 noaptea,cartofi,ca sa nu se culce fetele flamande...
    Si pana la urma de la ce si-au reglat conturile Ilinca si Paul?
    Cand ii aud si eu pe ai mei ca isi spun ca se iubesc,ma topesc ca untul la soare,parole!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpi sunt!!! Mai, mai ca imi vine pofta sa il fac pe bb2 ca sa aud si eu astfel de declaratii siropoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cred ca dupa Luca plange ea la gradi ... :))

    RăspundețiȘtergere