luni, 14 decembrie 2009

home alone

Da, eu si dl. Adamescu suntem home alone this week... Ieri am dus copiii la ţară, la tata. Pentru prima oară Ilinca pleacă de acasă fără noi... Dădea să plângă aseară, dar argumentul suprem a fost că mai bine rămâne la bunicu decât să stea singură la grădi... Am asigurat-o că venim miercuri să-i vedem şi vineri seara îi luăm acasă. Ei or să rezite, au program încărcat cu tata, îi duce la plimbări pe coclauri, să vadă frumuseţile judeţului şi pe vecini. Dar noi??? Cu noi cum rămâne????

2 comentarii:

  1. Cum ramane cu voi?Ileana...mai intrebi?recupereaza,mai stai pe ganduri?!:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo ce n-as da si eu sa am o sapt doar pt mine si sotu'din dotare...PROFITA cat poti de mult de aceasta saptamana, crede-ma nu vei regreta. Si noi am fost wkd asta singurei, doamnneee ce bine a fost (tot prima data si pt noi si pt ei)

    RăspundețiȘtergere