vineri, 30 iulie 2010

rezumat

Pai in ultimile luni am facut ca urmatoarele:
Am terminat cu bine gradinita :) Ilinca a terminat-o foarte fericita ca a scapat de ea. Luca foarte trist ca a scapat de ea :) Ca nu-si mai vede colegii si nici doamnele. A plans, s-a intristat, s-a bucurat. S-a dus si asta. Acum asteapta cu nerabdare scoala. Nici nu stie daca o asteapta cu emotie, sau cu teama, sau cu bucurie. Mai are nitzel timp la dispozitie sa se hotarasca.
Am ajuns intr-un moment din viata in care nu mai am copiii legati de gat non stop. Pentru ca isi petrec mare parte din vacanta la tara la tata. Bietul de el, are o groaza pe cap. Si copiii si pe mamaia si treaba aferenta unei gospodarii serioase. Dar se bucura de nepoti. E obosit la sfarsit de saptamana, dar dupa o zi de pauza ii e dor de ei. Ii vrea inapoi. Eu in schimb o cam huzuresc. intai mi-a placut, acum parca e mai greu. Mi-e dor de ei imediat ce scap de ei :)
N-am fost inca in concediu. La inceput de septembrie.
Marea realizare a lui Luca e ca se trezeste singur noaptea sa mearga la baie. Dupa doi ani in care l-am trezit noi de frica sa nu ude patul, a reusit sa se trezeasca singur.
De cateva nopti nu mai are nici Ilinca pampershi. Nu se trezeste singura, o trezesc eu. Oricum mi-a intrat in reflex :) De la Luca. Daca pana la 15 septembrie scapa si de supt degetul, o sa declar vara asta o vara perfecta :)
Pe masura ce se apropie toamna, emotiile mele cresc. Luca incepe scoala. LUCA INCEPE SCOALAAAAA!!!! Nu pot sa cred ca am un baiat atat de mare. parca ieri s-a nascut. Observ cum se schimba, trece in alta etapa din viata. E mai intelept. E mai bagacios in discutiile de oameni mari. E mai intelegator. E mai mare. Poate sa citeasca si sa scrie. Weekendul trecut am facut prima compunere. Compusa doar din trei propozitii. :) Dar a facut-o. Ne-am jucat pur si simplu. Ne-a placut la amandoi.
Noua pasiune din vara asta e sa mergem la strand. Se fac scufundari pe banda rulanta. :) Sunt mari sanse sa invete Ilinca prima sa inoate inaintea lui Luca. N-am pic de teama. Weekendul trecut a cazut de doua ori in piscina, fara colac, evident. Prima oara a tras o dusca si s-a speriat, dupa ce am sarit in cap sa o scot de acolo. A doua oara mai ca a iesit razand din apa. I se parea distractiv. Mie nu, tre sa recunosc. Mai vedem maine ce scamatorii mai face. :) daca am timp, poate reusesc sa le si pozez.
cam atat deocamdata, sper sa mai revin curand. Promit!!!

PS: le rog pe cele care si-au facut blogul privat sa dea si la mine o invitatie. Mi-e dor sa o mai citesc pe Ana. Anoooo, ma auzi???


Un comentariu: