miercuri, 6 martie 2013

Mâncărimi

Ilinca trebuia să meargă ieri la un spectacol - serbare - ceva unde trebuia să lălăie 2 cântece într-un fel de cor alături de alţi copii din clasa I şi a II-a. Şi în loc să meargă la spectacol a ales să meargă la piscină cu Luca. Oricum nu mai aveam timp să ajungem în timp util la spectacol... Nu că m-ar fi deranjat alegerea, dar zic să întreb totuşi.
- De ce nu vrei, Ilinca, să mergi la spectacol?
- Păi cred că Luca o să se plictisească acolo îngrozitor, mami. Şi mai e ceva: dacă eşti pe scenă şi te mănâncă undeva nici măca nu poţi să te scarpini. Pentru că te vor vedea ceilalţi şi or să râdă de tine. :)
Eu întreb disperată:
- Mami, ţi-au ieşit bubiţe pe undeva?
Mă gândeam deja dacă mai am Claritine prin casă sau trebuie să mă opresc la farmacie.
Ea răspunde senină:
- N-am nimic mami, dar dacă sunt pe scenă şi mă mănâncă pe undeva (un fel de "ipotetic vorbind") nu o să pot să mă scarpin. Aşa că vreau la înot. :)

4 comentarii:

  1. Ce obsesie pe bietul copil!Si iau antihistaminice de o viata, fac parte din dieta zilnica.Dar tot ma mai manaca uneori pe cate undeva.:)) Sa inveti copilul sa se scarpine cu gratie, sa nu mai aiba complexe.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelina, nu e nicio obsesie la ea. Pur si simplu nu a gasit alt motiv pentru lipsa de la spectacol. Asta i s-a parut ei cel mai bun motiv. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta, draguta. Iti vine sa o pupacesti la cat de draguta e. Si apoi are si dreptate:D. Azi Iulia m-a intrebat daca in nori traiesc oameni:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect! Daca te mananca in apa, poti sa te scarpini cat vrei:)

    RăspundețiȘtergere