vineri, 27 iunie 2014

E cool sa fiu mama de fata

Stateam azi dupa amiaza pe peronul garii, asteptandu-mi nerabdatoare copiii acasa. Inima-mi batea repede, de emotie si bucurie ca aveam sa-i revad dupa cinci zile fara ei. In timp ce molfaiam la niste covrigi, iaca apare iute trenul. Mi-am dat seama ca stau la peronul gresit, dar am ales sa nu alerg dupa tren. Am stat pe loc, le-am vazut mutrele zambitoare. Intai am vazut-o pe distinsa domnisoara. Un zambet larg, o palarie roz si niste ochelari. Le-am facut cu mana zambind. Am luat-o agale dupa tren. Au ajuns inaintea mea, s-au dat jos din tren si m-au asteptat cuminti sa ajung la ei. N-am apucat sa ma apropii peea bine, ca a inceput sa turuie Ilinca: "mami, ti-ai luat sandale! Si sunt cu toc! Ce frumoasa esti! Bravo tie. Vezi, Luca, ti-am spus eu ca si-a luat sandale cu toc. De-aia a ajuns asa greu la noi. Nu stie sa mearga prea bine pe tocuri!" S-o pupe mama pe ea de vigilenta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu