miercuri, 31 decembrie 2014

Dorinte

Imi doresc sa avem un an macar la fel de bun ca 2014, imi doresc sa ne adunam toti 4 la un loc, la un moment dat; imi doresc sa fim sanatosi, imi doresc doi copii fericiti, imi doresc oameni buni in jurul meu, imi doresc sa am prietenii aproape ca pana acum, imi doresc sa ma trezesc binedispusa in fieare dimineata, imi doresc puterea de a ma bucura macar o data in fiecare zi, imi doresc sa nu uit sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce ne da; imi doresc sa slabesc veo 10 kg, imi doresc sa ma las de fumat si imi mai doresc sa merg constant la sala; imi doresc sa imi tin promisiunile facute fata de copiii mei, imi doresc sa-i ajut pe ceilalti mai mult; imi doresc sa am mai mult timp pentru mine. Stiu ca daca imi doresc chestii, se vor indeplini.

Astazi, cand lumea se pregateste de petreceri, eu am ales sa ies la sanius. Si-am tras adanc aer in piept si m-am bucurat. Pentru tot ce am si pentru tot ce voi avea!

Un comentariu:

  1. Un an bun iti doresc, sunt sigura ca deja ai inceput sa iti aduni energia si sa mergi la sala, daca nu sigura saptamana asta vei merge, am sa merg si eu!
    De noi depinde sa ne adunam energia si sa facem sa ne fie bine, asa ca anul asta iti doresc putere sa reuseti tot ce-ti propui!

    RăspundețiȘtergere