vineri, 4 martie 2016

Ilinca cea sadică :)

Feriti-va din calea ei! Sub zâmbetul ăla angelic, sub aerele de domnişoară, sub aparenţa unui copil cuminte, se ascunde un sadism feroce.

In minunata dimineaţă de luni a acestei săptămâni, m-am dus la ea in cameră s-o trezesc, ca de obicei. Ea e foarte constantă dimineaţa, în sensul că niciodată nu vrea la şcoală, nu vrea sa se dea jos in pat, are o moacă morocănoasă si e nesuferită. Cu atitudinea asta am învătat sa traiesc. Doar ca orice zi de luni aduce "drăgălăşenia" fiicei mele pe culmi nebănuite. Aşa că in dimineata zilei de luni din aceasta saptamana, ducându-mă eu curajoasă s-o trezesc, am auzit-o pe distinsa domnisoara şoptindu-mi printre dinţi: "Pleacă de-aici, că-ți învinețesc un ochi!" Neştiind dacă să râd sau să plâng, am ales să-l chem pe tati in ajutor :)

In această dimineaţă, pentru că ne-am decis să nu mergem la scoala si la serviciu, ci sa plecam la plimbare, nu m-am mai dus sa o trezesc, gandindu-ma ca fiica mea o sa doarma mai mult. In timp ce-mi beam cafeaua, bucurându-mă că nu mai am un câine pe care să-l plimb cu noaptea-n cap, cum are vecina mea Elena de la 2, numai ce-o văd apărând pe fiica mea cu părul vâlvoi, la 6:45, spunându-mi, furioasă:
  "Mami, nu mai pot să dorm, latră într-una o potaie pe afară!" (Bobo, iart-o, te rog, că te-a făcut "potaie")
"Pai nu recunosti sursa zgomotului, Ilinca?" intreb eu amuzata si usurata in acelasi timp ca nu sunt eu ținta furiilor matinale, in aceasta dimineata.
"Bobo e? Nu-i nimic, cand o sa vina in vizita la noi, o sa-l tund, pentru ca m-a trezit!"
"N-ai vazut ca e tuns deja?" intreb eu.
"Nu-i nimic, atunci o să-l tai, o să-l fac cârnați si o sa i-l dau lui Moro să-l mănânce!" (Pentru cine a deschis mai târziu televizorul, Moro e pisica noastră)

Asadar, e periculoasă! Fugiți din calea ei, cât mai puteti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu