duminică, 11 februarie 2018

Dragii mamii,

Uneori mă întreb, mirată, ce am făcut eu în viața asta să am așa copii buni... Prinși în goana zilnică, între serviciu, școală, treburi casnice, între dorința de a le face pe toate și de a-i mulțumi pe toți, uit să vă spun lucruri. Lucruri care, cred eu, contează. Sau mi se pare firesc și natural să le știți și să nu vi le mai spun. E ca atunci când iubești pe cineva zi de zi, ani de zile, dar uiți să îi spui. Ți se pare de la sine înțeles, din moment ce încă ești lângă acea persoană, să știe că o iubești și să nu crezi că mai e nevoie să îi spui asta...

Dragă Luca, îți admir răbdarea cu care încerci să treci prin adolescență, deși știu că furtunile din capul tău și din sufletul tău nu sunt chiar mici. Și îmi pare rău că le închizi în sufletul tău destul de des, când ai putea să le eliberezi și să le discuți cu mine. Dar sunt aici și voi fi aici ori de câte ori vrei să le povestești...

Dragă Ilinca, îți admir curajul de care ai dat dovadă în ultimul timp... Admir omul în care te transformi zi de zi. Admir puterea ta de a te transforma dintr-un iepuraș fricos într-o persoană încrezătoare, care ia viața în piept, așa cum vine ea, cu bune și cu rele...

Dragă Luca, știu, simt și înțeleg că anul ăsta nu îți e nici ușor, nici confortabil. Mă bucură dorința ta de a reuși, mă încântă perspectiva ta asupra reușitelor tale și încrederea pe care ai căpătat-o în tine. Mi-a tăiat respirația clipa în care mi-ai spus ”cînd se va întampla asta” și nu ”dacă se va întâmpla asta”. Când crezi în tine, toată lumea poate fi a ta! Păstrează-ți credința, curajul și încrederea!

Dragă Ilinca, aș vrea ca în viața asta să ai parte și tu de o fiică  așa cum am eu. Care să creadă în tine, așa cum și tu crezi în mine. Care să te încurajeze când ai nevoie, așa cum tu mă încurajezi pe mine. Alături de care viața ți se va părea la fel de frumoasă, așa cum mi se pare mie. Care să îți dea putere să te ridici din pat în fiecare dimineață, așa cum o fac eu, pentru că mi-ar fi absolut rușine să mă vait, din moment ce tu te trezești la 7 de marți pînă sîmbătă, inclusiv în vacanțe, pentru a merge la antrenamente.

Dragă Luca, îți doresc să reușești să faci orice îți propui! Îți doresc să îți găsești puterea de a-ți pune ordine în gânduri, atunci când vei avea nevoie mai mult de asta. Nu uita, mama și tata sunt aici, alături de tine, te poți baza pe noi așa cum și noi știm că ne putem baza pe tine!

Dragă Ilinca, îți doresc să crezi mereu în tine, să vezi în tine ceea ce văd eu: o ființă curajoasă, puternică, perseverentă, empatică, sensibilă, care poate schimba măcar o bucățică din lumea asta, neprietenoasă și răutăcioasă pe alocuri!

Dragii mamii, vă iubesc! În fiecare clipă, în fiecare zi! Sunt recunoscătoare pentru că sunt mama voastră, pentru că mă ajutați să fiu mai bună, mai curajoasă, mai răbdătoare, mai fericită! Pentru că mă îndemnați și mă motivați să ies și eu din zona mea de confort și să fac lucruri pe care în mod normal nu aș avea curajul să le fac...

Cu iubire,
mama și tata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu