miercuri, 29 august 2018

Aș vrea

Să fii sănătoasă.
Să fii fericită.
Să nu îți pierzi niciodată pofta de viață.
Să rămâi acelasi suflet curat.
Să aduci zâmbete in vietile tuturor celor din viata ta.
Să ai aceeasi bucurie de a trăi mereu.
Să îți găsești liniștea și echilibrul.
Să reusesti sa iei cele mai bune decizii pentru tine.
Să nu uiți că ai un înger care va veghea mereu asupra ta.
Să nu uiți că mama si fratele tau te iubesc foarte mult.
Să nu uiți că ai prieteni buni, pe care te poti baza mereu.
Să poti sa iti găsești prietenii tai, asa cum si eu i-am gasit pe ai mei.
Să îți asculti instinctul si sa te bazezi pe el.
Să îți trăiești viata fara regrete.
Să poti sa iti faci singura bucurii mărunte.
Sa nu îți fie frica de nimic.
Să vii să îmi ceri ajutorul cand ai nevoie de el.
Să ai o viață minunată,  asta as vrea...
La mulți ani, iubita mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu