marți, 2 mai 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 6.

Azi mi-am adus întăriri. Pe prietena mea Adriana. Să fim două toante care urmăresc un meci. Deocamdată eu sunt cu ochii în telefon. Ea chiar urmărește meciul și comentează pe alocuri. Deh, e prima oară pe un stadion, la un meci. Entuziasmul începătorului 😀 Totuși, pare că se pricepe mai bine ca mine, la primul meci. S-a prins de îndată când a fluierat arbitrul o lovitură liberă 😀




Acum, că v-am introdus în atmosferă, să vă povestesc despre meci. Joacă FC Buzău cu Dinamo București (mă rog, denumirea exactă este SC Dinamo 1948 SA 🙄, adică aceeași Mărie cu altă pălărie), Etapa a VI-a, Play-off de promovare, Liga a II-a, Stagiunea 2022-2023. Hai, că până am scris eu prima frază coerentă din postarea asta, au dat ai noștri gol. Ura!!! 1 - 0 pentru FC Buzău, în minutul 9. Mai sunt doar 81 de minute și câștigă 😀




Ce să zic, aș ține cu ai noștri, dar așa de frumos strigă galeria lu' Dinamo, că aproape îmi vine să țin cu ai lor. Nu că galeria Buzăului nu strigă frumos, dar nu prea se aude, sunt depășiți numeric și n-au decât un steag mai mare, vreo trei mai mici și o vuvuzea 🙄
Hopa! Minutul 14. FC Buzău marchează din nou. 2 - 0 pentru ai noștri. Hai, că m-au convins. Țin cu ei 🤣 Prietena mea e entuziasmată. Îi place pe stadion. Cică mai vine. O mai iau.
Minutul 16. Avem amândouă o conversație spumoasă despre offside 👏🤣 Merităm noi înșine niște aplauze. Începem să ne pricepem la fotbal.
Minutul 18. Pfoai, a dat Dinamo gol. La naiba! Galeria dinamovistă e în delir. Cântă niște poezii emoționante, zău. Și s-a enervat până și Casandra, faimoasa vânzătoare de semințe de pe stadionul din Crâng. Arată niște semne semi-obscene către fotbaliștii dinamoviști 😜
Min. 19 - Min. 32. Fetele s-au dat la bârfe. Au uitat că tre să se uite la meci. Printre altele, am ajuns la concluzia că la antrenamente fotbaliștii exersează temeinic și tăvălitul pe jos, după ce sunt faultați. Oare vine și vreun profesor de actorie să îi ajute să interpreteze căzătura cât mai veridic?
Minutul 45. Se termină prima repriză. 2 - 1 pentru ai noștri. Hai, că mai au doar 45 de minute și câștigă.
Minutul 58. Se întâmplă niște schimbări. Galeriile fac gălăgie. Spectatorii aplaudă. Pe teren se trage de timp. Fetele discută despre copii 🙈
Minutul 61. Șut pe lângă poartă ai noștri 🙄
Minutul 65. Se întâmplă o încăierare în careul alor noștri. Se lasă cu lovitură de la 11 metri pentru Dinamo și cu două cartonașe galbene. Înscrie Dinamo. Scorul este egal, 2 - 2. Of.
Minutul 67. Încă un cartonaș galben. Plouă cu ele. O fi vreo sărbătoare și nu știu eu...
Minutul 72. Fluieră toți spectatorii. Nush de ce, că m-am plictisit și mă doare o ureche 😬 Și a intrat iar pe teren unul cu mască de tip Hanibal Lecter. Totuși, fluierăturile spectatorilor continuă de mai bine de două minute. Unii mai colerici dau cu basca de genunchi. Suntem nelămurite amândouă. Nouă nu ni s-a părut nimic în neregulă. Oare ne uităm la același meci că restul lumii?!
Minutul 87. Încă un cartonaș galben pentru un jucător dinamovist. S-au cam încins spiritele pe teren.
Minutul 90. Se fluieră finalul partidei. Scor final: 2 - 2.
Care ați ajuns până la finalul cronicii mele, meritați un premiu. Dau o gogoașă în Drăgaică 😂 Urmăriți-mă în continuare pentru mai multe cronici altfel ale unor meciuri pe care puteți să le vedeți și la televizor. Bessos from Buzău! (asta e împrumutată de la un prieten, dar am cerut voie să o folosesc 😜)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu