marți, 28 iulie 2009

Nothing important...

În weekend am fost la ţară, doar că ne-a împiedicat caldura să ne deplasăm mai departe de poartă. Asta presupunea să scot copiii din piscină, lucru absolut imposibil. Nu mi-am ţinut promisiunea. Ruşine să-mi fie că nu mi-am ţinut promisiunea. Dar chiar a fost caniculă. Data viitoare...

Aseară n-am mai avut chef de parc. Am ieşit prin faţa blocului. Ilinca a vrut musai să iasă cu rolele afară. Pentru prima oară în viaţa ei. Ca atare l-a rugat din suflet pe Luk să-i împrumute şi ei rolele. Şi Luk, mărinimos cum îl ştiu, a zis că i le dă, normal. Bucurie maximă, the usual "Luca e cel mai bun faret din lume!!!!" Şi-am ieşit cu rolele, după ce mi-a luat 10 minute să o echipez. Logic că i se duceau picioarele în toate direcţiile dar, spre surpriza mea, şi-a ţinut tare bine echilibrul după câteva minute de exersat. Nu a rezistat mult, vreo 20 de minute cred. Dar s-a bucurat ca a putut să încerce, că Luk a fost bun şi darnic, că mami a avut rabdare să o ajute. Îi radia faţa de fericire. Copilul ăsta râde cu tot sufletul. Mereu mă minunez de felul în care ştie să se bucure...

Later on, spre bucuria nemărginită a copiilor, ne-am întalnit cu cele mai bune prietene: Oana şi Roxana. Ce joacă, ce bucurie, ce alergătură încoace şi-ncolo. Văleu, şi ce de căzături!!! Funduri turtite, cucuie, genunchi juliţi... Târziu, când trebuia să fim demult în casă, dar nu ne înduram să ne mişcăm din loc, îi spun Ilincăi cum au dărâmat-o astă seară toţi ăştia mai mari. Întâi Luk, apoi Roxana. Şi pisicuţa mea, cu o logică de fier, zice că "Oana nu m-a dărâmat, Ileana..." Corect, what can I say???

Deci n-am mai făcut nimic impoant... Aşteptăm weekendul, care se prevede a fi minunat. Din păcate e doar marţi astăzi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu