joi, 2 iulie 2009

We're back!

Ne-am intors si din concediu... Cu mai putina tristete in suflete decat in alti ani pentru ca am plecat cu gandul ca ne reintalnim cu marea la inceput de septrembrie... Luk deja intreaba cate saptamani mai sunt pana mergem din nou la mare. Ilinca asteapta si atat.

Am avut un concediu minunat. Copiii cuminti. Si multi. Cazare foarte buna. Companie excelenta. 6 adulti. 6 copii. Varicela. Mese peste mese, mancare peste mancare. Stomac putin deranjat . Plaja. Mare. Soare. Scoici. Colace peste colace. Bagaje pentru plaja. Roshu in gat. Putin febra. Surprinzator, fara rau de masina la nimeni anul asta. Premiere la mancare: ardei gras, pulpe de pui direct de pe gratar nedespielitzate, legume multe, fructe foarte multe si variate. Mese foarte dese. "Mami mi-e foameeeeeeee" de cateva ori pe zi. Somn de pranz. Minunat concediu, clar!

"Mami, noi cand mancam inghetata?"
"Astazi dupa amiaza, Luca. Dupa ce ne trezim din somnul de pranz."
"Ileana, eu vreau cu capsuni, muuulta, cu o suta de feluri de capsuni, da Ileana?"
"Da, Ilinca, de capsuni iti iau. Dar de cate feluri crezi tu ca sunt căpşunile?"
"De multe feluri Ileana, de o sută de feluri. Eu vreau o îngheţată de o sută de feluri de căpşuni, o îngheţată pufoşică, da???"

Brusc în concediul ăsta am devenit, pentru Ilinca, "Ileana" pur şi simplu. Nu mai sunt mami. Nu mai sunt cea mai bună mami din lumea ei. Nu mai sunt mămica ei. Sunt doar Ileana. O fi de bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu