marți, 11 august 2009

azi

azi mi-e tare dor de mama. dor din ăla care doare. Ieri am avut senzaţia că e lângă mine, în bucătărie. parcă se uita peste umărul meu, să vadă cum gătesc. am întors capul, dar n-am văzut-o... azi sunt oarecum revoltată. de ce nu mai e lângă noi? de ce nu se mai pot bucura copiii de ea şi ea de copii? de ce nu mai am cu cine să stau de vorbă, cu cine să ma sfătuiesc? de ce??? ştiu, nimeni nu-mi poate răspunde... aşa a fost să fie... dar tot mi-e dor de ea. tare mult...

2 comentarii:

  1. Offff ... draga mea! Te cred si te inteleg !(desi nu trec prin ce treci tu!) Te imbratisez cu mult, mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Cami! Azi e mai bine decat ieri... Probabil ieri a fost una din zilele acelea in care m-a cuprind depresia, adanc de tot. Azi am iesit la suprafata. E mai bine Macar o vreme...

    RăspundețiȘtergere