luni, 11 februarie 2013

Luni

E luni, din nou... Ochii nu vor să se deschidă, picioarele nu ne ascultă, mâinile sunt ca de mămăligă :) Iar aud veşnicele bombăneli: nu vrem la şcoală, nu ne place ziua de luni, vrem să dormim, mai lasă-ne 5 minute... M-am săturat sa aud replicile astea în fiecare zi de luni...

- Ilinca, de ce nu-ţi place ziua de luni?
- Fiindcă am sportul.
- Sportul e bun, te înviorezi şi te trezeşti, faci mişcare şi-ţi revii din starea asta de somnolenţă.
- Păi după sport am matematica.
- Aşa, şi? Unde-i problema?
- Nu-mi place matematica.
- Ghinion, mamă dragă, mai ai 12 ani de matematică obligatorie... Ori o să ajungă să-ţi placă, ori o să te chinuie în următorii 12 ani...

Pauză. Sunt salvată de clopoţel. A venit Diana să o ia la şcoală.

Luca. în schimb, băiat mai inventiv. Mă ameninţă de cu seară, de duminică seara mai precis, că mâine nu o să se trezească. Şi că o să doarmă profund şi nu o să deschidă ochii. Şi că nu o să se dea jos din pat sub nicio formă. Ca atare azi de dimineaţă, când să intru în cameră, nu se deschidea uşa. Am împins puţin şi am provocat un zgomot care sigur i-a trezit şi pe vecini. Îşi blocase uşa cu o găleată plină cu jucării :) Care s-a răsturnat când am împins eu uşa. S-a răsturnat direct pe parchet...

Happy monday, everybody!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu