vineri, 22 februarie 2013

Vineri

Din punctul meu de vedere, e cea mai bună zi din săptămână. Pentru că ne plac weekendurile. Mai ales când încep. Că deja de duminică de pe la prânz nu-mi mai place weekendul. Că ştiu că vine ziua de luni... Weekendul acesta mergem în vizită la străbunica, sa o aniversăm. E ziua dumneaei astăzi şi mergem mâine să o felicităm. Ocazie cu care vom confecţiona un tort. Sper să şi iasă, ca e prima oară când încerc reţeta :) Apoi, duminică după amiază vom avea, probabil, musafiri. Motiv de bucurie pentru că e rost de joacă. Iar eu mă voi distra, ca de obicei, cu gătitul, curăţenia, spălatul de rufe, făcutul de lecţii cu Luca, etc. Măcar o să dorm până mai târziu, sper eu. Şi sper să apuc să citesc. Atât îmi doresc pentru weekendul ăsta.
Weekend bun vă dorim şi odihnă / distracţie plăcută!

7 comentarii:

  1. Teoretic sunt de acord cu tine. Practic...maine incep munca dupa o saptamana de concediu.:)) Halal weekend! In drum spre strabunica nu intalnesti nici o cofetarie, sa nu te risti experimentand tort sau torturi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasol moment, draga mea... Sa incepi de sambata munca... Las' ca am citit pe la tine pe blog ca nu te plictisesti, deci cheer up si spor la treaba! Tortul e la frigider deja si desi eram sceptica, pare ca a iesit. E doar un tort diplomat cu multe fructe care vad ca se intareste si e gustos, ii tot dau tarcoale sa fiu sigura... Si e mai apreciat daca e home made.
    Deci spor la treaba iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur o sa iasa minunat tortul, sunt sigura. Si eu sper sa ma trezesc tarziu in week si sa citesc, dar am cam ramas fara carti, astept transport nou:D.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si sa o tina Dumnezeu sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Strumfule, tortul a iesit foarte bun. Atat de bun incat s-a terminat :)

    Miruna, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci meritam si noi o reteta de tort, ca eu una sunt in pana de retete bune cand vine vorba de tort.

    RăspundețiȘtergere
  7. Strumfule, o sa o scriu cand ajung acasa, nu mai stiu catitatile...

    RăspundețiȘtergere