luni, 24 martie 2014

Amestecate...

... sau despre un băieţel care a fost răpus de viruşii de primăvară, despre tuse până la epuizare, despre dureri de gât, despre fuga la doctor, despre alergătura prin farmacii după un sirop de tuse care nu s-a lăsat găsit cu niciun chip, despre tone de ceai de cimbrişor şi picături de nas. 

... despre momentul în care pentru prima dată în viaţă am pierdut un copil. Pe Ilinca cea ameţită care, deşi m-a văzut intrând într-un magazin în timp ce ea se plimba cu bicicleta pe trotuar, a intrat în panică după câteva minute pentru că nu mă mai găsea... despre cum am ieşit şi nu am mai găsit-o şi mi s-a strâns stomacul şi mi-a venit să vomit instantaneu... despre cum am mers către casă, 200 de metri mai încolo şi am găsit-o plângând în faţa blocului... despre cum nu a avut cuvinte să-mi explice ce-a fost în capul ei de nu s-a întors în faţa magazinului unde intrasem... despre cum a ajuns la concluzia că e mică şi bleagă...

... despre o zi de primăvară petrecută la aer curat şi soare, la bunicul la ţară... despre cum am primit floricele de primăvară culese cu drag de copiii mei... despre cum am fugărit pisicile prin curte, una neagră ca noaptea şi unul negru cu alb... despre cum ne-am minunat uitându-ne cum o namilă de câine se joacă frumos cu un motănel mic... despre puişorii aurii şi mici ca nişte ghemotoace de puf... 

... despre acel moment minunat din fiecare primăvară când îmi scot fotoliul pe balcon şi despre dimineţile însorite în care îmi beau cafeaua la soare, la aer, citind... 

... despre soare, lumină, voioşie, plimbări, vizite la prieteni dragi, prieteni dragi în vizită la noi, despre bucurii simple care ne dau energie pentru încă o săptămână... despre aşteptarea lui tati acasă, în vacanţă de Paşte... despre dor şi nerăbdare...

Vă dorim o săptămână minunată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu