miercuri, 12 martie 2014

Bileţele

Acum două seri, pe când pregăteam pachetele pentru a doua zi, m-am gândit că ar fi frumos să mi-i imaginez zâmbind cand îşi servesc gustarea, la şcoală. Aşa că le-am strecurat la fiecare în ghiozdan câte un bileţel. În care le-am spus că îi iubesc, că le doresc o zi minunată şi că mi-e tare drag de ei când îi văd zâmbind. Ieri, Ilinca a venit la mine la birou, după şcoală, să-mi dea un pupic şi să-mi spună că s-a bucurat foarte mult când a găsit bileţelul.
- De ce mi l-ai scris?
- Pentru că te te iubesc, am răspuns.
- Şi eu te iubesc! Îmi dai un leu să-mi iau ceva?
- Nu, azi nu.
Măcar a încercat... :)

Azi de dimineaţă, când am deschis geanta, am găst şi eu un bileţel. Pe care scria: "Te iubesc! Eşti cea mai bună mămică! Zâmbeşte!" Plus vreo câteva inimioare desenate stângaci... Am să păstrez biletul ăsta... Să îmi aduc aminte, peste ani, de dimineaţa însorită de primăvară în care un petic de hârtie mi-a adus un zâmbet pe faţă şi mi-a reamintit că e important să mă bucur de fiecare zi în parte, aşa cum vine ea... Aşadar, azi va fi o zi minunataă în care am să zâmbesc!

Mulţumesc, draga mamii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu