joi, 2 octombrie 2014

11 ani - declaraţii de iubire

Când am trezit-o de dimineaţă a zâmbit cu ochii încă închişi şi mi-a şoptit, somnoroasă: "Mami, azi e ziua lui Lucaaaa!!! E cel mai bun frate din lume pe care şi l-ar putea dori o soră pentru că mă ajută la lecţii, nu mă bate prea tare aşa cum fac alţi fraţi şi îmi dă un pupic de fiecare dată înainte să plece la scoală." Şi s-a dat repede jos din pat, înviorată brusc de gândul că azi e ziua lui. Fratele ei...

Aş mai adauga eu că e cel mai bun, mai blând, mai înţelegător, mai empatic, mai conştiincios, mai silitor şi mai minunat copil de 11 ani pe care viaţa ni l-a dăruit cu generozitate şi bunătate. S-a bucurat sincer când am intrat în camera lui cu o prăjitură şi o lumânărică, cântându-i "la mulţi ani", atât noi, fetele, cât şi tati, la telefon. Sper să-şi păstreze zâmbetul toată ziua şi să se bucure. Îmi doresc să aibă o zi minunată, în ciuda vremii mohorâte de afară. Nu contează ploaia, contează bucuria din sufletele noastre!

La mulţi ani, copil bun! Te iubim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu