joi, 16 octombrie 2014

40

Dragul meu,

La 40 viaţa de-abia începe, eu aşa cred. Sau poate încerc eu să mă încurajez, ţinând cont că şi eu mă îndrept vertiginos spre cifra asta?! E doar un număr, dintr-un şir lung, sper eu, cât mai lung... E o cifră la care poţi face un scurt bilanţ şi sunt convinsă că îţi dă cu plus: doi copii absolut minunaţi şi o nevastă mişto. Care te iubeşte mai mult decât la 35, mai tare decât la 30 şi mai altfel decât la 25 :)

Astăzi am stabilit cu Ilinca, de dimineaţă, că anul ăsta toate zilele noastre de naştere vor fi serbate a doua oară fix pe 25 noiembrie. Marţi, 25 noiembrie, va fi din nou ziua mea, ziua Ilincăi, ziua lui Luca şi ziua ta. Vom avea un tort mare şi frumos, cu poza noastră pe el. Aşa vrea zâna noastră mică. Vom veni noi două, ca nişte prinţese ce suntem, să ne aducem prinţul acasă. Dacă eşti cuminte, poate splălăm şi maşina înainte :) Mai apoi, îl vom lua şi pe Luca de la şcoală şi după aceea ne putem serba liniştiti şi putem mânca dintr-un tort cu poza noastră pe el. E visul meu să-mi mănânc propriul cap, recunosc.  :))))

După cum ziceam, 40 e cel mai bun moment să te bucuri de viaţă, să te bucuri de noi şi să te bucuri de prieteni. Pentru că fiica ta cea tare-n gură ca tine, fiul tău cel domol şi nevasta ta cea fabuloasă sunt cele mai minunate lucruri care ţi s-au întâmplat pâna acum.

Cu dragoste,
cei 3 minunaţi din viaţa ta

2 comentarii:

  1. La multi ani ...tuturor pentru 25 nov! Felicitari sotului tau pentru nevasta fabuloasa, si LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, multumim! Sa fiti sanatosi si voi!

    RăspundețiȘtergere