joi, 6 noiembrie 2014

Ilinca, bunicul şi temele la matematică

După cum se ştie, săptămâna asta copilul cel mic e vacantă, spre disperarea copilului cel mare căruia i se pare nedrept ca el să meargă la şcoală în timp ce sora lui nu face nimic acasă. Ca să nu o mai vadă pe asta făcând nimic acasă, Ilinca a fost expediată, împotriva voinţei ei, la bunicul la ţară până astă seară. Aşa că azi, ca de obicei, am sunat-o să văd ce mai face ea cu bunicul la ţară. Am avut următoarea conversaţie în care eu încercam să scot cuvintele de la ea cu cleştele, iar ea îmi răspundea printre dinţi, îmbufnată nevoie mare, apăsând fiecare cuvânt în parte:
- Ilinca, ce faci?
- Mbineeee
- Te plictiseşti?
- Mnuuuu
- Te uiţi la TV?
- Mnuuuu...
- Eşti cumva supărată?
- Mnuuuu...
- Dar ce faci? întreb eu enervată de-acum. Faci teme?
- Stau cu bunicul.
- Şi bunicul ce face?
- Îmi verifică temele la ma-te-ma-ti-că!!!
- Păi la atâţia ani câţi are, mai ştie bunicul să socotească? încerc eu o glumă.
- DIN PĂCATE, DAAA!!!
:))))

Când am luat-o în primire pe domnişoara mi-a zis bunicul că a verificat el ce a verificat, dar l-au lăsat nervii de la câte greşeli a găsit, aşa că s-a lăsat păgubaş. Şi mi-a zis că acum mă crede când îl sun eu să mă vait că Ilinca nu vrea să se concentreze la lecţii. Până azi credea că-s eu o mamă nebună care exagerează...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu