duminică, 20 septembrie 2009

ce-am facut si ce n-am facut uichendul asta

n-am reusit:
- sa ma vad cu laura si marius;
- sa ma vad cu mara, andra si ionut;
- sa termin de calcat;
- sa spal baile;
- sa am timp pentru mine;
- sa ma intalnesc mai mult de o ora pe zi cu alex.

au reusit:
- sa-l vad pe stefan. uraaaaaaa!!!!!
- sa ajungem la tara si sa petrecem o zi frumoasa cu tata;
- sa ajungem la petrecerea andreei;
- sa fac ordine in casa;
- sa mergem in parc de doua ori;
- sa dorm muuuuult. prea mult as zice :))

o saptamana minunata imi doresc!!!! si voua la fel.

2 comentarii:

  1. Ileana,si voua o saptamana excelenta,cu realizari multe,mai ales pe plan gradinicesc!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, sa dea domnu sa avem realizari notabile, desi dimineata asta nu prevestea asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere