joi, 17 septembrie 2009

Jurnal de gradi - day four

Azi a fost mai bine. Clar. Cu chiu cu vai am evitat plansetele de dimineata de la imbracat, n-a plans nici pe drum. Am ajuns in clasa, nu era nimeni. Stiind ca doamna urma sa vina in urmatoarele 10 minute, n-am mai lasat-o in clasa vecina cu toti copiii la gramada, asistati de ingrijitoare. Ne-am dus frumos in clasa ei, era liniste. Doar noi doua intr-o clasa mare. Ne-am uitat pe geam. Mi-a aratat unde doarme. Am fost la baie, am baut apa, ne-am jucat. I-am spus ca plec cand vine doamna. Cand s-a auzit doamna a dat drumu la urlete. Si asa am lasat-o. Plangand. Ne-a facut cu mana la geam, a mai plans putin si s-a oprit. Mi s-a spus ca ieri a fost cooperanta, nu a plans deloc, a mancat, a dormit. M-am bucurat. Probabil ca e pe drumul cel bun. Noutatea a fost ca n-a mai bazait nici Luca. Am plecat mai linistita. I-am gasit bine sanatosi, voiosi si linistiti. Am fost in parc, i-am tinut ocupati la maxim, nu am mai avut timp de martaieli cum ca maine nu vrea la gradi. Vreo doua anemice asta seara, dar a rapus-o oboseala.
Dar vrea la mami tot timpul, vrea s-o tin in brate tot timpul, acum dorm amandoi la mine in pat :). Au nevoie de multa atentie. Pot sa le-o ofer, dar sunt sleita de puteri. Trece si perioada asta, stiu. dar nu incetez sa ma minunez cat sunt de speculanti. Si negociaza orice, la sange. :))

Iaca si niste poze de zilele astea:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 comentarii:

  1. Ioiiii,ce gorobeti frumosi si dulci!Nah,Ileana...hai ca trece...incet incet se obisnuieste printesa si cum ziceam,o sa te certe ca vi s-o iei prea repede!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu personal n-am trait monente de-astea sa ma certe ca am venit prea repede :)) Dar probabil ca exista... Deocamdata e ok, se poate si mai bine, dar se poate si mai rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. pai e matura ca-i mare si merge la gradi :))

    RăspundețiȘtergere