joi, 24 septembrie 2009

o dimineaţă aproape perfectă

M-am trezit tare bine dispusă azi de dimineaţă. Deşi răcită varză, am dormit bine şi mă simţeam odihnită.
Ajung la birou, veselă nevoie mare. Colegele îşi făceau deja cruce. Niciuna nu deborda aşa tare de fericire.
Tîîîîîîîrrrrrrrrr!!!! Sună telefonul. Alexandru.
"Vezi că pe Luca nu pot să-l las la cămin, nu îl primesc ăştia, are puroi în gât!!!!" ''Whaaaaaaaat?????"
"Uite aşa...."
Entuziasmul meu a pierit brusc. Copilul a tuşit ieri de două ori şi a zis o dată că îl doare în gât. I-am dat sirop de tuse şi l-am pus să facă aerosoli. Chiar nu îmi imaginam că e grav.
Deci noi cu cine lăsăm copilul azi??? M-am agitat nitzel si am apelat la un prieten necăsătorit, pe la vreo patruzeci de ani, care n-are copii. Dar îi are pe ai noştri. :)) E iubire mare între ai mei şi prietenul ăsta al nostru. Nu ne-a refuzat dragul de el. L-a dus tati pe Luca la el şi i-am lăsat să-şi petreacă o zi frumoasă, ca între bărbaţi. Copilul nu se simte rău, nu are febră, nu tuşeşte deloc.
Buba e că doamna doctor e în concediu. Şi io la urgenţe nu mă duc cu el. Alt medic nu prea cunosc. Deci ce fac cu copilul? Încep cu un exudat mâine dimineaţă şi mai vedem noi...
Evident că Ilinca a rămas la grădi urlând de mama focului că de ce Luca merge acasă şi ea nu. Şi mâine dimineaţă cum o duc doar pe ea la grădi? :))
Încă n-am soluţii....

13 comentarii:

  1. Ce a mers la noi pentru gat :
    - spray Bioparox dimineata si seara
    -spray Tantum verde de 3 ori pe zi
    -limonada cu multa lamaie si miere.
    -Nurofen sau paracetamol chiar daca nu are febra deoarece e antiinflamator .

    Si exudatul e o idee buna .

    Multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lala, multumesc!
    Am facut lista pentru darmacie si deja scrisesem bioparox si tantum verde. si niste pastilutze din alea cu albastru de metil.
    intrebarea mea e daca puroiul ala dispare fara antibiotic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde.
    La mine dispare fara, la cupilu' meu cel mare ...niciodata :(
    La cel mic singura data cand a avut rosu' in gat a mers fara doar ce ti-am scris.

    Nu stiu cum e flacaul tau. Dar iti doresc sa scape fara .

    Celui mare ii bagam penicilina imediat. E adevarat insa ca el imi facea si febra foarte mare de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu face febra & co de ce nu merge la gradi?
    Daca ar avea puroi in gat ar face febra...
    Nu vreau sa-ti spun cum am rezolvat noi ultima infectie in gat ca tine de spital, ace, etc.

    Noi tusim de ne rupem ca inca nu ne-a trecut amigdalita de Romania, fetele mucaie galben verde dar asta nu e un motiv pentru care sa le tin acasa. Am citat-o pe directoarea gradinitei:D

    MULTA SANATATE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai e clar ca are puroi in gat. Ca l-am vazut si eu cu ochiul liber. Am vazut o granula mare de puroi si amigdalele foarte inflamate. Febra nu a facut absolut deloc. A fost mai apatic acum doua seri, poate a avut o stare subfebrila, dar atat. Ieri a tusit de vreo doo ori si a zis ca il doare in gat.
    La gradi nu ii primesc dc au gatul rosu sau sunt bolnavi. Ii cauta o asistenta in fiecare dimineata, ca doar ea l-a descoperit azi.
    De regula a fost un copil bolnavicios. Pana anul trecut in februarie cand i-am scos polipii a racit extrem de des. A facut febra de zeci de ori. A luat antibiotice de multe ori. Dar de anul trecut din februarie nu a mai luat decat o data cred, tot puroi in gat a facut.
    Am fost la farmacie, i-am luat antibiotic si cred ca incep sa i-l dau, imi pare tare urat gatul. Si dupa ce termina il duc la exudate in nas si in gat. Am io o vaga banuiala ca iar are vreun stafilococ... Om vedea.
    Multumesc de sfaturi mult de tot! Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil ca a facut inainte un pic de febra, o fi el mai rezistent. inca e contagios daca are puroi in gat, deci pe undeva educatoarele au dreptate. ai avea nevoie sa-l consulte un medic. puroiul in gat cam inseamna antibiotic, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, i-am dat antibioticul de aseara. Febra nu a facut de ier incoace, parca parca incepe sa tuseasca. Nu e la gradi, doar Ilinca plangacioasa. :)) Noroc ca plange doar pana plecam noi, peste zi nu bazaie deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, doamne... Si eu tre sa sun dupa rezultatele de la exudatul Irinei de acum 2 saptamani...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum se mai simte Luca, doamna??
    Sper ca e bine! Ilinca ?

    Asteptam vesti bune si va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  10. Suntem mai bine cu totii. Ilinca a urlat regulamentar azi dimineata, alex se vaita ca e singura care urla. Las-o frate sa urle, dc ii face placere, da? Oricum mi se spune de fiecare data ca nu plange peste zi, ca e ok, ca e infipta, ca nu e trista, etc. Daca ei ii face placere sa urle dimineata...

    Luk e la prietenul cu care si-a petrecut ziua de ieri, se simt foarte bine impreuna :)) Pana luni il pun pe picioare si il trimit la gradi.

    Iar eu am muuuuult mai putini muci si multaaaaaaa treaba, nici nu stiu cand s-a facut 12, da?

    Ada, sa iei rezultatul, e important. Dupa ce scapa de antib il duc si eu pe Luk la exudat, musai si neaparat.

    Pupam cu mult drag pe toata lumea!

    Deci suntem bine, multumim de intrebari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sanatate multa la toti! Nu prea ma pricep la amigdalite si rosu in gat, dar ai primit sfaturi bune cred.

    Silvia si acum maraie dimineata la scoala, daca o duc direct la scoala(ei au program dimineata ca poti lasa copilul acolo unde sta si dupa scoala, fritids se numeste) plange tare si ma tine de mana sa nu plec. Asa ca a cerut singura sa o duc zi de zi la fritids dimineata ca sa miorlaie doar ;).
    Diana a plans cu crize absolut toti 4 ani de camin(facuti in Ro), dar numai cand o duceam eu. Altfel era OK. Cand a inceput scoala s-a linistit, a fost fara plansete. Poate si pentru ca eu nu o duceam deloc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela, e drept ca daca o duce tati, Ilinca plange mai putin :)) Saptamana asta a dus-o doar el, sunt curioasa cum o face cand o s-o duc eu sapt viitoare

    RăspundețiȘtergere