sâmbătă, 6 octombrie 2012

homework

Sau despre cum isi face Luca temele :) Luca are de scris o compunere de cateva randuri despre cea mai draga fiinta din lume pentru el. Easy one, ar spune unii. Nu chiar, ar spune Luca. Daca scrie despre mami, poate se supara tati, daca scrie despre tati, poate se supara mami, gandeste cu glas tare baietelul de 9 ani. Il linistesc si-i spun ca nu e cu suparare, sa scrie fix despre cine vrea el. O alege, evident pe mami. De ce? intreb eu. Pentru ca TU m-ai nascut, raspunde el cu naturalete. Good, sa trecem la treaba. Incepe cu aplomb "Mama e cea mai draga fiinta din lume pentru mine. E frumoasa si are ochii caprui." Gata, inspiratia il paraseste brusc, a epuizat ideile. A comunicat ce era mai important. Ca-s cea mai importanta, mai frumoasa si am ochii caprui :)) Dar n-a umplut baietelul meu randurile... Nu mai are idei. Ce ne facem? O cheama pe sora de 6 ani. Care, intre noi fie vorba, sta fooooarte bine cu PRul. - Ilinca, ce mai scriu eu aici in compunerea asta despre mami, o intreaba el pe sor'sa. Ea se invarte prin camera si-i dicteaza cu repeziciune tot soiul de idei. El se enerveaza ca sor'sa vorbeste prea repede si ca nu poate sa scrie asa repede dupa dictarea ei :)) Rezultatul e urmatorul: "Ea este cea mai buna mamica pentru ca e buna cu noi. De aceea s-a inventat ziua mamei. Fara mama noi nu am fi trait" Scurt si la obiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu