marți, 23 octombrie 2012

Zana Maseluta reloaded

Sincer, credeam ca am scapat o vreme de Zana Maseluta aducatoare de oua kinder, doar pentru ca asa vroia Ilinca. Lui Luca Zana Maseluta nu i-a adus decat bani, dar Ilincai i s-a parut absolut firesc ca Zana sa aduca DOAR oua kinder... Asa ca dumneaei, ca o zana bine crescuta care asculta dorintele copiilor, a adus doar oua de ciocolata. La dublu, evident, ca doar nu se facea ca doar unul dintre cei doi copii din casa sa capete ravnitul ou.

Si, dupa cum ziceam, chiar credeam ca am scapat o vreme de ea, pentru ca Ilincai i s-au schimbat deja 4 dinti, lui Luca 8, asa ca am zis ca se pune pauza o vreme operatiunii cazutului de dinti.

Ieri dimineata insa, in timp ce copiii serveau un mic dejun copios format din cereale cu lapte si in timp ce eu incercam sa fac mai mult de trei lucruri deodata fiind, ca de obicei, in criza de timp, am auzit un tipat sfasietor din sufragerie. Tipatul asta zau de de nu mi-a ridicat parul pe cap. Zbiera Luca al meu ca din gaura de sarpe ca a gasit ceva tare in laptele cu cereale si ca i s-a spar o maseaaaaaaaa!!!! What the fuck? Cum sa se sparga o masea, frate, in niste cereale inmuiate in lapte? Pai nici dintii lu' mamaia nu s-ar fi spart in cerealele cu lapte... Deja ma gandeam sa fac o reclamatie scrisa si inregistrata la firma producatoare. Insa mi s-a parut oarecum mai urgent sa vad care-i treaba in gura copilului, inainte sa compun reclamatia... L-am pus sa-si clateasca gura cu apa, am recuperat de pe canapea maseua aruncata cat colo de stimabilul copil care se speriase de ea si am evaluat pagubele. Chiar parea o masea sparta. Am zis sa ne linistitm si sa mergem la dentist. L-am sunat pe medicul stomatolog, stimabilul Chihaia care ne e prieten, i-am adus la cunostinta faptul ca s-a spart maseaua si ne-a chemat azi dupa amiaza la il vada, la cabinet. Dupa un control sumar si rapid in gura copilului, domnul Chihaia m-a trimis la oftalmolog sa ma caut. :)) Pentru ca a decis ca mama copilului nu mai vede bine, din moment ce i s-a parut sparta o masea cazuta pur si simplu si din moment ce n-a vazut bine maseaua cea noua care creste deja frumos, la locul ei, in locul celei vechi...

Bine macar ca am pastrat maseaua veche, numai buna de pus sub perna, s-o ia in schimbul unui banutz... Caci, da, ne-a explicat Chihaia, Zana Maseluta aduce bani, nu oua de ciocolata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu