miercuri, 6 mai 2015

Tricoul

Azi de dimineaţă am ales să-mi pun pe mine un tricou, pe care scrie BAD. Ilinca, ageră ca de obicei, observă tricoul şi mă întreabă ce scrie pe el.
- REA. Scrie că azi sunt rea. Să vezi ce mă bat eu azi cu toată lumea! zic eu hotărâtă.
- Heeeei, mami, dar TU nu eşti rea, tu eşti bună! Cum să te baţi azi cu toată lumea? Chiar şi cu noi?
- Ei, pe voi cred că vă iert, zic eu, doar dacă sunteţi foarte cuminţi.
Şi am crezut că-i gata discuţia despre tricou.

În drum spre şcoală, în trafic, un nene se mişca un pic cam încet pentru gustul meu. Cum nu prea pot să înjur de faţă cu fiica mea, îi zic ăluia printre dinţi:
- Mişcă-te mai repede, burtosule!
Ilinca, de pe bancheta din spate zice încetişor, ca pentru ea: "Ia uite că s-a adeverit tricoul!"

Watch out, people! Azi sunt rea! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu