joi, 18 iunie 2015

Aproape

"Aproape" ăsta înseamnă multe. Astăzi, Adameştii mici mi-au arătat ce înseamnă "aproape", pentru ei. Pentru Ilinca a însemnat să iasă din starea de leneveală cruntă de care suferea şi să meargă cu Luca la şcoală, la ora lui de dirigenţie, când doamna dirigintă le-a trecut mediile în carnete. Doar pentru că Luca a rugat-o să-l însoţească. Pentru Luca a însemnat să lase deoparte starea de blegeală de care suferă din cauză de febră şi stafilococi şi să meargă cu sora lui la festivitatea ei de premiere. Pentru amândoi a însemnat să-şi mişte fundurile şi să pună aspiratorul în casă şi să şteargă praful, doar pentru că i-a rugat mama lor. Pentru mine a însemnat să încalc nişte reguli mărunte de circulaţie, doar ca să ajung cumva la shaormerie să le iau copiilor o shaorma, le place şi au senzaţia că e un meniu de sărbătoare. Aşa că azi am serbat sfârşitul clasei a II-a. Pentru tata a însemnat promisiunea de a veni mâine la festivitatea de premiere a lui Luca, chiar dacă n-are chef să plece de acasă pentru că munceşte de zor la grădină. "Aproape" ăsta de azi pentru mine înseamnă familie. Înseamnă să laşi deoparte lenea şi să faci ceva ce ştii că îi aduce bucurie celui de lângă tine. Înseamnă să îi arăţi celuilalt că ţii la el. Înseamnă o legătură dincolo de cuvinte. Înseamnă că eu şi cu tine, dragul meu, ne-am făcut treaba bine. Sper să ne-o facem la fel de bine şi în continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu