duminică, 21 iunie 2015

La mulţi ani, dragă Andra!

Nu-mi amintesc exact momentul ăla în care ne-am cunoscut. Dar, dând timpul înapoi, îmi amintesc de multe momente în care mi-ai fost aproape şi pe care le-am petrecut împreună. Îmi vin în minte ziua în care te-ai căsătorit şi ziua în care ai născut-o pe draga de Mara. Şi, deodată, realizez cât de mult te-ai schimbat şi câte progrese ai făcut. E drept, eram destul de tinere când vieţile noastre s-au intersectat, prin bunăvoinţa sorţii şi a lui Mihai :) Ai învăţat că viaţa e frumoasă, ai învăţat să apreciezi ceea ce ţi se dă, în loc să vezi mereu neajunsurile şi partea goală a paharului. Ai învăţat să te bucuri, în loc să te superi. Ai învăţat că zilele pot fi bune, când tragi linie, în loc să te gândeşti la întâmplările mai puţin plăcute. Ai învăţat să ceri ajutor când ai nevoie, în loc să te chinui să supravieţuieşti. Ai învăţat să ai grijă nu doar de tine, ci şi de ceilaţi din jurul tău. Cumva, ţi-ai găsit drumul cel bun, cuvintele cele potrivite, atitudinea bună să te bucuri de viaţă, de familie şi de prieteni. Îţi doresc să-ţi păstrezi drumul ales, să te bucuri de familia ta minunată şi să rămâi acelaşi prieten loial. Şi, la amândouă, ne doresc să îmbătrânim frumos împreună. Te pup apăsat şi te iubesc! Să ai parte de o zi minunată şi o viaţă la fel! Cu drag, Adameştii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu