miercuri, 8 decembrie 2010

D-ale Ilincăi I

Ilinca e nervoasă pentru că mami şi tati o ceartă de mai bine de o oră pentru că NU VREA să ne ajute să facem ordine. Stă cu plapuma pe cap în vârful patului şi zice, furioasă şi încruntată, către mami şi tati cei răi care o chinuie şi o agresează verbal:
- Să ştiţi ca pot să fiu bună, dar uneori pot să fiu şi ADRESIVĂ!!! (nota autorului: a vrut să zică "agresivă")
Mrrrrr.....

Ilinca o strigă pe mami să-i arate ceva. Mami zice:
- Ilinca, nu pot să vin chiar acum, spăl toaleta.
Ilinca, din puţul gândirii ei:
- Tati, eu când o să fiu mare o să-mi fac unghiile cu ojă şi nu o să bag mâna în toalete să le spăl.
Tati: aşa să-ţi ajute Dumnezeu, draga mea!

Ieri, în maşină, venind de la grădi:
- Mami, pentru serbare îmi trebuie o roşcovă!!!
- Ce e aia, Ilinca?
- O de-aia cu care baţi oamenii pe spate şi cânţi.
LOL
PS: îî trebuie, de fapt, o sorcovă.

4 comentarii:

  1. Vai,ce m-ati facut sa rad!Bravo,Ilinca!Ileano,ai o fata de nota 10+!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ileana Ilinca este nemaipomenita, imi inveseleste ziua de fiecare data cand mai citesc "dintr-ale ei"...ah si mey asa sa o ajute Dumnezeu, sa stea doar cu unghiile vopsite si sa spele altcineva toaleta :)))) de milioane!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va daţi seama că şi eu râd de mă stric când o aud, nu? Mie îmi pare tare funny cum o cert eu şi chiar cred ceea ce îi reproşez şi ea îmi trânteşte cu nonşalaţă una de-asta de râd de nu mai pot şi se duce pe apa Sâmbetei toată morala mea.

    Apropo de apa sâmbetei, Luca m-a întrebat într-o zi dacă există şi apa duminicii.

    RăspundețiȘtergere
  4. ihihihihi:) adevarul e ca asa sa-i ajute:-)

    RăspundețiȘtergere