marți, 26 martie 2013

Va rog, reveniti!

Ma duc dis-de-dimineata sa-i trezesc . Incep cu Ilinca. La ea treburile se pun in miscare mai greu dimineata. Intru senina in dormitor si-mi pica fisa: daca ii spun ca ninge afara, sigur se da iute jos din pat, sa vada minunea :)) Incep sa ma pisicesc , sa o mangai, sa o alint si arunc bomba. "Ilinca, afara ninge, vrei sa vezi?" Pisica mea incepe sa falfaie usor din gene. Imi zic: sa vezi ca merge, indata sare din pat. Dar ea imi raspunde, cu ochii inchisi: "Abonatul Ilinca Adamescu Ioana nu e disponibil. Va rog sa reveniti." Si se intoarce pe partea cealalata, sa-si continue somnul :))

La Luca treaba a mers rapid. I-am spus ca ninge si in 3 secunde a fost langa geam,sa vada. In urmatoarele 10 minute infulecase si doua sandwichuri si mi-l cerea pe al treilea. Interesant a fost ca atunci cand am ajuns la poarta scolii gardianul si politistul ne-au spus sa revenim maine la scoala, azi e inchis.  :))

5 comentarii:

  1. Mama neinformata ce esti! N-ai auzit de ieri ca sunt suspendate cursurile? Ai stricat somnul copiiilor!Sa revii cu scuze! Si cu o prajiturica...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, asa-mi trebuie daca ma duc la culcare devreme :) Ca pana la ora la care m-am dus eu la nani, astia nu anuntasera ca se inchid scolile si in Buzau. Iar prajiturica era deja pregatita in frigider :) Si decat sa stric somnul bonei, mai bine pe al copiilor. Pai ce, ei nu mi l-au stricat suficient pe-al meu?

      Ștergere
  2. De unde se trage concluzie că băieții sunt mai ușor de păcălit decât fetele. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat a nins anul asta s-a plictisit si puiul tau asa ca s-a dat drept abonat indisponibil. Si eu o trezesc greu pe Iulia dimineata.

    RăspundețiȘtergere