marți, 12 mai 2015

Cugetările Ilincăi şi-o descoperire

După ce şi-a terminat temele şi şi-a făcut ghiozdanul, brusc şi-a amintit că mai are de învăţat numerarul până la 20 la engleză. Îl învăţăm mai cu chiu, mai cu vai, mai cu limba între dinţi, mai cu limba pe sub dinţi, număr cu ea preţ de vreo 20 de minute până mă ia somnul şi la final grăieşte mulţumită: "Măcar mi-am amintit acum şi nu mâine dimineaţă în maşină!!!"
Mulţumesc zeilor pentru un copil cu ţinere de minte! Am evitat astfel o dimineaţă lacrimogenă...

Are de făcut o temă la nu-ştiu-ce în care trebuie să scrie ce îndatoriri are Albă-ca-Zăpada faţă de pitici. Scrie ea o listă întreagă care cuprindea, printre altele: să facă ordine, să spele vasele, să şteargă praful, etc. Se blochează şi îmi cere ajutorul. Eu citesc lista făcută de ea şi zic, mai mult pentru mine, aşa: mamă dragă, dar asta era menajera lor sau ce mama naibii?!!! Ea cade pe gânduri şi zice: "Da, măi mami, asta m-am întrebat şi eu în timp ce scriam..." :))))) Well, are o conştiinţă fata mea...

Şi să notăm şi descoperirea Ilincăi pe ziua de azi: WhatsApp-ul. O să fie ocupată o vreme să se strâmbe, să se pozeze şi să-mi trimită instantanee grozave care mă vor face să zâmbesc tâmp în cele mai nepotrivite momente :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu