vineri, 30 noiembrie 2012

Amestecate

Bilantul saptamanii asteia nu e tocmai rau. De retinut ca:
- Ilinca si-a tinut promisiunea de a merge cu Diana la scoala, pentru prima oara in viata ei de copil a decis ca e mare si poate face o treaba serioasa si fara mine :)) Asadar asta e prima saptamana in care nu am mai alergat ca nebuna dimineata. Vai, cat de bine a fost!!!
- Luca a realizat, nu stiu pentru cat timp, ca daca se cearta cu sora lui non stop ma scoate din minti. E drept ca realizarea asta a venit dupa momentul glorios in care el o tragea pe sor'sa de par, sor'sa urla de durere si de nervi, iar eu zbieram la amandoi deodata :)) Dupa momentul asta nu am vorbit niciuna cu el vreo ora jumate, doua... Inainte de culcare Ilinca imi soptea "Mami, eu vreau sa-l iert, nu imi place sa fiu suparata pe el, pot sa-l iert? Ca nu pot sa ma culc daca sunt suparata pe el..." Copila a tinut minte una dintre regulile de baza ale familiei noastre. Niciodata sa nu ne culcam suparati unii pe altii. Ce puteam sa-i spun? Sa nu-l ierte? Sa-l ierte, chiar daca el nu si-a cerut iertare? Grele dileme... Pana la urma am avut parte de happy end. El si-a cerut iertare, noi l-am iertat, ne-am dus la nani calmi... Asta s-a petrecut miercuri seara. Joi nu prea a mai tipat nimeni la nimeni, deci iara o zi buna. Sa vedem azi cum o mai fi...
- Dupa o saptamana cu dupa amieze agitate, azi m-am decis sa ma odihnesc... In plus de asta, bunica si-a invitat nepotii in vizita la ea vreo 2 - 3 ore pe la pranz, asa ca s-ar putea sa am timp de mine si de gandurile mele :))
- dupa 2 sedinte la 2 scoli am 200 de lei mai putin in portofel. yupiii!!!
- Ilinca tuseste, first time this season, tuseste de-un ACC, asa, nu doar de-un sirop din muguri de brad.
- sunt extrem de happy pentru ziua libera de azi. Atat de happy incat n-am mai putut sa dorm de la ora 6... Deja m-am plictisit de cand m-am trezit, mi se pare ca mai e putin si vine pranzul...
- least but not last: maine seara vine tati acasaaaaa!!! Dupa 5 luni de absenta era si cazul, sincer :)) Treaba asta imi da un sentiment de vacanta, asa, desi luni merg iar la serviciu. Dar ce conteaza? Un adult va mai prelua o vreme din sarcinile mele de adult, iar eu voi putea sa decad la starea de copil. Fericit, care se prosteste, se alinta si se maimutareste :)) Care o sa gaseasca o cafea facuta dimineata, care o sa gaseasca o mancare gatita cand vine acasa la ora 4 jumate, care o sa se poata baga seara in pat devreme, la orice ora pofteste.
Va doresc o stare la fel de zen ca a mea, in dimineata asta frumoasa si insorita!

3 comentarii:

  1. Oau, deci cand copiii cresc vor sa stea si cu tatal lor? A mea inca nu, 20 de minute, apoi mamiiiiiiiii, adica 20 de minute in momentele bune.
    Am stat aproape cu ea un an singura si tati venea o data pe luna, il saluta se juca cu el, apoi maniiiiiiiiiii.
    Acum cand stam toti trei tot mami la putere.
    Si super sot daca face mancare si cafea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sigur ca vor, de-abia asteapta sa-si petreaca timp si cu tati. Tati ii chitaie, ii alearga prin casa, face shotii cu ei si ii face sa rada in hohote. Mami e mai cerebrala, asa, mai serioasa si nu e mereu funny cum e tati :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept cu nerabdare perioada in care tati sa fie la putere si eu sa mai zac uneori in liniste.

    RăspundețiȘtergere