vineri, 23 noiembrie 2012

Cea mai specială

Da, sunt cea mai specială mamă din lume, asta în cazul în care nu ştiaţi deja. Asta a sunat declaraţia de aseară a Ilincăi către mama ei.
- De ce, măi Ilinca, sunt cea mai specială? întreb eu cu mirare în glas.
- Cum de ce? Pentru că eşti MAMA MEA, răspunde fi-mea senină şi pleacă la joacă.

Declaraţia de dragoste a mamei Ilincăi către tatăl Ilincăi s-a materializat prin a curăţa şi pune la borcan 3 kile de ghebe, în condiţiile în care tati iubeşte ghebele şi mami urăşte orice înseamnă ciuperci şi ghebe.

Şi pentru că sunt cea mai specială mamă din lume astăzi mi-am petrecut dimineaţa la spital. Cu Luca, la control. Totul e în regulă, mai ţinem gipsul încă 2 săptămâni. Doar că am primit un gips nou. Pentru că băieţelul, în timp ce se plictisea de zor acasă, ce s-a gândit el? Să tot bage mâna pe lângă gips să vadă dacă încape un deget, apoi două, până s-a lărgit. Aşa că azi a căpătat unul nou. Şi aşa ăla vechi era cam jegos, acum are unul alb strălucitor de-ţi ia ochii, nu alta :)) Noroc că se murdăreşte repede, că eu şi sor-sa am orbi uitându-ne la el tot weekend-ul... Măcar a primit voie să meargă la şcoală de luni, aşa, cum o putea şi el.

Vă dorim un weekend plăcut şi multă voie bună!!!

3 comentarii:

  1. Eu am soacra pe cap de o saptamana, deci nu am avut o saptamana prea buna, weekendul nu vreau sa ma gandesc.
    Sa aveti voi un week fain si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Soacra n-are si ea treaba la ea acasa? :)) Poate o retineti voi... Eu weekendul asta am ales sa ma bazezpe instinct si pe chef. Nu fac niciun program, nu am chef de curatenie si gatit, vedem noi cum facem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine, in week trebuie sa facem lucruri relaxante ca sa avem energie toate saptamana. Eu acum bolesc:))

    RăspundețiȘtergere