luni, 16 noiembrie 2009

distractia a continuat!

Si sper ca se va opri aici, ca m-a terminat. A facut Luca febra aseara de-am zis ca o da in convulsii. Adica 39.9 - 40 si nu scadea. Si nu scadea. Ne-am imbracat sa mergem la urgente. Am sunat la dr lui, a zis sa mai stam putin. Asa ca am pus dusul pe el, l-am imbalsamat cu otet de trandafiri de la bunica Gabi si asa a inceput sa scada. Timid. La 38.8. La 38.1. Nu credeam ca ajung sa ma bucur sa vad 38.8 pe termometru...
Apoi a adormit si dus in lumea viselor a fost. Doarme si acum dragul de el.Am schimbat antibioticul la sfatul dr si sper sa ii priasca asta. Ca are gatul plin plin plin de infectie. Musai sa facem ceva investigatii dupa ce trece, ca nu e normal sa faca infectie in gat de doua ori in doua luni.
v-am pupat!

PS: o doamna de la TV de la horoscop ne-a urat o zi fertila :)) De ce???

8 comentarii:

  1. Ooofff, insanatosire grabnica la puiut!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Puiutul s-a trrezit. Fara pic de febra. Cu zambete mari pe fata si foame. Il doare gatul, dar poate sa papa ceva iaurt. Multumim mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate!Daca cere de mancare,e pe revenitelea...
    Intreaba,de curiozitate,la medic,daca nu iti recomanda cura cu moldamin...cineva a facut asta la un pici care nu mai iesea din otite si angine...
    Multa sanaTate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana, nu stiu daca e cazul de moldamin... Habar n-am. O sa intreb... Ideea e ca n-a mai facut de-astea de vreo doi ani, asa ca nu stiu ce sa zic.
    Oana, multumim mult!

    Acum, seara fiind, iar a crescut febra, dar nu ca aseara. Are 38 cu 7 doar :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca sunteti mai bine, multa sanatate!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, suntem mai bine, aseara febra a fost mult mai mica si sper eu ca asta seara sa fie inexistenta. Azi mergem si la dr la control.
    Mumtumim de urari!

    RăspundețiȘtergere