vineri, 12 octombrie 2012

3 mame si 4 copii

Asta e formula in care ne vom petrece weekendul :)) 3 mame si 4 copii, cu varste cuprinse intre 2 si 9 ani. Frumos, nu? :)) Asta seara mamele au reusit sa serveasca o cina linistita in timp ce 4 copii alergau de-a valma prin casa. Mi s-a parut un moment deosebit, sincer... Sa stam juma de ora la masa fara sa ne deranjeze nimeni. Acum, nu prea stiu eu ce parere au vecinii despre cei 4 copii din casa, dar pana duminica nu cred ca moare nimeni :) Vom vedea cine are nervii mai tari. Cea mai mare atentie trebuie s-o avem la locurile pe unde calcam. Daca nu calcam pe vreun copil, sigur o sa calcam pe vreo masinuta sau pe vreo piesa de lego. Prima victima a serii am fost Luca. A vrut sa se bage in pat si primul pas a fost peste o masinuta. Al doilea pe o piesa de lego :) Si s-a vaitat pana l-a luat somnul...

In alta ordine de idei, ma minunam asta seara ce program poate sa aiba un copil de 9 ani, adica Luca, intr-o prea frumoasa zi de sambata. La 8 jumate trebuie sa fie la scoala la un concurs. La 10 jumate merge la baschet. La 2 jumate merge la o petrecere. Dar o sa se descurce, o are pe mama lui sofer, stau la dispozitia lui toata ziua :)) Intre timp sper sa apuc ceva quality time cu celelalte 2 mame, prietenele mele, pe care nu le-am mai vazut demult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu