duminică, 28 august 2016

Două fete cucuiete

Două fete cucuiete, cel mai frumos cadou de ziua mea. Ilinca şi Ioana s-au cunoscut în urmă cu patru ani, la începutul clasei 0. Pe la jumătatea clasei întâi, Ilinca a schimbat şcoala. Cu proteste şi supărări din partea ei, cu răbdare şi înţelegere din partea noastră, totul a fost în regulă până la urmă. Cumva, Ioana a rămas o constantă în viaţa Ilincăi. Se văd des, dorm des una la cealaltă, vorbesc la telefon. Sunt prietene bune. Aseară s-au revăzut după mai bine de o lună şi ceva de pauză, din cauză de vacanţă şi concedii ale părinţilor. Aşa de tare s-au bucurat una de cealaltă, că mi-au umplut casa de armonie şi de bine. A fost o încântare pentru mine să le privesc şi să le strâng în braţe pe amândouă. Ioana i-a dăruit Ilincăi o brăţară pe care scrie "best friends". Ilinca nu i-a dăruit nimic Ioanei. Dar nu cred că Ioana s-a supărat. Pe la unu jumate azi noapte, am reuşit să le trimit la culcare. Cumva, am crezut că vor dormi mai mult azi. Dar, la 8 erau deja gureşe ca nişte vrăbiuţe.

S-au gândit că de ziua mea vor să-mi facă brioşe. Să mă răsfeţe cu o surpriză. Împreună, am făcut compoziţia.
Singure au băgat prima tură la cuptor.
Singură am spălat vasele, singură am băgat tura a doua la cuptor.
Au vrut să facă şi glazură. Au dat fuga la magazin după ciocolată. Au topit-o la microunde şi au ars-o. N-a fost nevoie să chem pompierii, totul e sub control. :)
Acum sunt pe afară. Ioana nu avea haine şi încălţări potrivite pentru plimbatul cu placa. Nicio problemă, i-a dat Ilinca şi haine şi încălţări.

Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost să le privesc şi să stau în preajma lor. Să le simt armonia şi iubirea ce le leagă. Să le aud râzând sincer şi să le vad zâmbetele inocente. Le doresc să-şi pătreze prietenia toată viaţa. Să se bucure una de cealaltă. Să fie acolo una pentru cealaltă. Să le fie bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu