luni, 29 august 2016

10 - La mulţi ani, Ilinca!

Aseară îţi povesteam că în urmă cu 10 ani, cam pe la aceeaşi oră la care stăteam noi de vorbă, îmi serbam ziua alături de prietenii noştri dragi şi beam un pahar cu whisky în cinstea mea şi a ta şi îmi făceam curaj să te nasc. Iar tu, de-a dreptul uimită că am putut să beau alcool în timp ce tu stăteai bine mersi în burtoiul meu, ai tras repede o concluzie: "Mami, cred că de la whisky-ul ăla am ieşit eu aşa de ameţită"  :))) Eşti o zăpăcită incurabilă şi asta e parte din farmecul tău.

M-am bucurat mult de tine în ultimele două săptămâni, de zâmbetul tău, de voioşia ta, de mutrele tale, de sclipirea din ochii tăi. Ai crescut mult în ultimul an, te-ai făcut frumoasă, mai frumoasă decât erai. Fiecare vârstă are farmecul ei şi fiecare etapă din viaţa ta e surprinzătoare.

La mulţi ani frumoşi şi buni, îţi dorim, Ilincă dragă! Să fii sănătoasă şi fericită, să fii bună cu tine şi cu ceilalţi, să ai parte de bucurii şi împliniri, să fii mândră de tine, să nu uiţi niciodată că poţi să faci orice îţi propui, să ştii că îţi vom fi alături ori de câte ori vei avea nevoie de noi. Vom fi aici să te încurajăm, să te lăudăm, să te sprijinim şi să te îndrumăm, chiar să te şi certăm, dacă e cazul. Bucură-te de viaţă, bucură-te de noi, bucură-te de prieteni!

Ştiu că îţi spunem des că te iubim, dar te iubim mult, până la cer şi înapoi!

Mama, tata şi Luca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu