marți, 13 septembrie 2016

A doua zi de școală

Din prima zi de școală nu am nimic glorios de relatat. Nu avem nici măcar o poză. Eu personal nu am vizitat nici curtea școlii. Tati s-a apropiat puțin de ea, cât să îi facă vânt Ilincăi. Clasa a IV-a și clasa a VII nu sunt tocmai puncte de cotitură în carierele de școlari, așa că nu a avut rost să ne batem capul cu asta.

Dar a doua zi... A doua zi a fost mai mișto. Pentru că Ilinca s-a decis să meargă la școală cu placa (pennyboard-ul). Am rămas uitându-mă lung după ea, arăta chiar cool, călare pe placă, îmbrăcată în alb, încă bronzată după tot soarele verii ăsteia. Iar Luca s-a dus la școală cu trotineta. Alternativă la bicicleta lui de toate zilele. Arăta chiar funny, cu șapca trasă pe ochi, ditamai ghiozdanul în spate și pe trotinetă. Asta pentru că, dacă școala nu e chiar așa de funny, măcar drumul spre și dinspre școală să fie mișto.

Hai, să avem un an școlar liniștit! Ceea ce vă dorim și vouă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu