vineri, 24 martie 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 2.

Am fost informată ca azi e derby la Buzău. Așa că am decis să-mi anulez programarea la sală și să merg pe stadion. Gloria cu Unirea Slobozia. Nu știu exact ce naiba e ăla un derby, dar sună foarte important termenul ăsta, așadar n-am vrut să ratez momentul

🙄 Probabil că e, din momentul ce meciul se joacă la ceas de seară și au aprins și nocturna 😃



Se vede că mi-am ieșit din mână și n-am mai fost demult pe un stadion, la un meci de fotbal. Abia în minutul 7 (cred), când a dat Gloria primul gol, m-am prins că țineam cu echipa greșită. Hai, că n-a durat așa mult momentul meu glorios de prostie. Bine că au dat ăștia gol repede și n-am rămas proastă chiar 90 de minute 😂

A venit repede și golul 2 al Gloriei. Înțeleg că a fost oleacă de noroc la lovitura de pedeapsă din care s-a marcat. Nu mi-e foarte clar cum reușește un fotbalist să rateze ditamai poarta și să dea fix în bară, dar poate o să înțeleg dacă perseverez și vin mai des pe stadion. Cred că sunt singurul cetățean român care nu se pricepe la fotbal. Oare mai am șanse să ies din negura nepriceperii? 😀

Na, că au dat ăștia și al treilea gol. Eram ocupată să-mi dau o comandă pentru un mixer de bucătărie 😂 Dacă la fotbal nu mă pricep, mai am o șansă să mă afirm ca gospodină 🤪

Totuși, știe careva de ce sunt vreo doi pe teren cu niște măști pe față? Aduc puțin cu Hannibal Lecter și mă cam sperie 🤨

PS: hai ai noștri! (Așa strigă pricepuții care stau lângă mine) Conducem cu 3 - 0. Înțeleg că dacă batem azi și mai batem și în meciul următor, ajungem în play-off. Nici play-off-ul ăsta nu prea știu eu exact ce e, dar cred că e de bine dacă ajungem acolo 😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu