miercuri, 29 martie 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 4.

De data asta pe Arena Națională. Mare, frumoasă, mulți spectatori și mult praf pe masa presei. Greșeala mea, că m-am urcat prea sus. N-au mai apucat ăștia să șteargă praful pe ultimele rânduri de mese. Nu-i bai, am șters din greșeală cu mâneca de la geacă. Oricum nu-i a mea 🙈




Să revenim la fotbal. M-am pregătit temeinic, m-am informat, am citit articole din presa de profil și m-am uitat la știri. Chiar n-am vrut să mă fac de râs. 😂

Joacă România, în preliminariile EURO 2024. Cu Belarus. Știu că au jucat primul meci în deplasare cu Andorra, că au câștigat ai noștri cu 2 - 0, că victoria a adus 3 puncte și că suporterii români au crezut de cuviință să se facă remarcați printr-o încăierare zdravănă în peluză. V-am zis că mi-am făcut temele înainte de meciul asta, da? Credeați că glumesc? 🙄




Nu m-au așteptat ăștia, au cântat imnul când eu încă mai gâfâiam pe scări, da' nu m-am supărat 😃 N-am a vă spune mare lucru despre primele 10 minute. Că am fost ocupată să-mi trag sufletul și să fac poze.

Până m-am dezmeticit eu, au dat ai noștri 2 goluri. Minutul 17 și minutul 19. S-au și tăvălit câțiva pe teren, cerând niște faulturi imaginare, ăia de pe margine s-au enervat de vreo câteva ori, mai să dea cu basca de gazon, ăia din tribune au dat cu "huo". Regulamentar. Încă nu au început cu injuriile aduse altor echipe decât cele de pe teren. Poate asta nu-i în programul din seara asta.




La pauză am aflat că există și lift. Mă voi folosi de serviciile lui la partida următoare. Azi nu-mi făcusem numărul de pași 🤨

Repriza a doua, cât am apucat sa văd din ea, a fost una politicoasă. N-or fi zis ei pe teren "te rog frumos, dă-mi și mie mingea" și "iartă-mă că ți-am dat la gioale", dar nici nu a fost cu vărsare de sânge.

La meciul ăsta cel mai tare mi-a plăcut echipamentul arbitrilor. Bleu ciel, cu jambiere asortate 😜 Și c-am câștigat. Victoria de azi ne-a adus încă 3 puncte. Doamne ajută la mai multe! Hai ai noștri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu