vineri, 24 martie 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 3.

 Băi oameni buni, am o veste spectaculoasă! A început play-off-ul! Înțeleg că e treabă serioasă și importantă play-off-ul ăsta, așa c-am zis să nu-l ratez. Dacă trece Buzăul în Liga I și eu nu sunt martoră la așa eveniment? 🙄


Azi am început bine experiența de spectator. Am găsit loc de parcare pe lângă Arcul de Triumf și-am reușit să urc la masa presei până să fluiere arbitrul începutul partidei. Ah, și-am identificat numaidecât care-s ai noștri și care-s ai lor.
Ăștia la București nu doar că au și scaune la masa presei, dar au și apă și pahare. Se vede că-s la capitală, dom'le! Mai viu p-aci! 🤪
Teoretic ar trebui sa țin cu ai noștri. Practic, așa de frumos se scandează în galeria celorlați, că îmi vine să țin cu ai lor. Mă mai gândesc...
Nici n-a fluierat bine omu' negru (adică arbitrul) începutul meciului, că au și început ăștia să se tăvălească pe frumusețea asta de gazon. Nu cred c-au apucat să obosească. Probabil e o tactică de joc necunoscută mie (încă).



Minutul 23. O petardă face poc pe teren. Și-oleacă de fum. O fi revelionul?! Ah, nu e! Sunt doar niște suporteri entuziasmați. Mă entuziasmez și eu👏
Minutul 29. M-am plictisit. Plimbă ăștia mingea mai mult pe la jumătatea terenului și cam atât. Prea puține șuturi la poartă, dom'le!🙄
Minutul 31. Hai că s-au încins spiritele. S-au apropiat ai noștri de poarta lor. E cu fluierături și huiduieli. Portarul lor (frumos echipament are, așa de mov, că-l văd și turiștii care admiră Arcul de Triumf) apară o lovitură cam anemică.
Minutul 37. Pentru 20 de secunde se mută acțiunea la poarta noastră. Faza se termină când mingea ajunge iar la jumătatea terenului. Din cap în cap, de data asta. Da' fotbalul nu se juca (virgulă întru evitarea cacofoniei) cu piciorul?🤨
Minutul 4o. Se agită un domn de la ai lor, pe marginea terenului, de mi-e teamă să nu facă vreun avc.
Minutul 41. Se produce o schimbare. Mai explodează 2 petarde pe teren. Lor nu le-a explicat nimeni că revelionul nu e în martie?!
Minutul 43. Dau gol ai lor. Explodează încă 3 petarde. Galeria e în delir. Și crainicul la fel.
Minutul 44. Mă uit la tabelă. Scrie 1-1. Să dea naiba dacă am văzut când au dat gol și ai noștri. Oare ce naiba caut eu pe stadioane?
Minutul 45. M-am plictisit. Aș bea o cafea. Nu mai bine mă duc eu la mall?!🫣



PS: aș dori să-mi informez cititorii fideli că a venit mixerul comandat la meciul trecut. E tot în cutie 😃

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu