joi, 6 martie 2014

D-ale Ilincăi (2)

Dis de dimineaţă, în maşină, doar Ilinca vorbeşte. Eu şi Luca suntem somnoroşi şi nu prea vorbăreţi, ca atare ea are loc să se desfăşoare în voie şi-i turuie gura, ceva de speriat...

La primul semafor roşu:
- Mami, cine a inventat dragostea?
- Ei, asta-i bună, nu ştiu.... Dumnezeu! zic eu mândră de răspunsul meu.
- Corect! Pentru că el i-a creat pe Adam şi Eva, care se iubeau!!!

La următorul semafor:
- Mami, de ce se cheamă fructul ăla "fructul pasiunii"?
- Hm... Habar n-am. O să mă documentez şi o să-ţi răspund deseară!

Ce bine că în Buzău e trafic puţin la 7 jumate şi ce bine că nu prindem decât maxim 2 semafoare pe roşu până ajungem la şcoală... Cine ştie cu ce dileme mă mai confruntam de dimineaţă, când de-abia reuşuesc să-mi articulez corect numele... :)

Aşadar, de ce se cheamă fructul ăla fructul pasiunii? Somebody? Anybody? Îndrăzniţi, dacă ştiţi răspunsul...

Un comentariu:

  1. Ce tare e Ilinca !

    Uite , doamna, ce am gasit :
    Numele acestui fruct este dat de familia de plante din care face parte (Passiflora) si care include peste 500 de specii. Numele a fost dat de misionarii catolici din America de Sud, datorita partilor plantei ce amintesc de patimile lui Cristos inainte de rastignire.

    In Paraguay floarea fructului pasiunii este considerata floare nationala.

    http://www.abbara.ro/passion_fruit.html#

    RăspundețiȘtergere