vineri, 25 august 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 8

Cu mare nerăbdare am pășit azi pe stadionul ăsta. Nu mi-e foarte clar dacă îl cheamă Ghencea sau Steaua, cert e că n-am mai fost niciodată aici. Singurul stadion mai trist pe care am fost eu, până azi, a fost Arena Națională. În pandemie. Și ăsta e cam la fel. Sinistru de gol și de liniștit. Cred că-s mai mulți oameni la mall, decât aici. Prima oară m-am panicat, am crezut că am greșit ora și locul. Chiar am cercetat pe google să mă asigur că n-am încurcat borcanele. Am răsuflat ușurată. De data asta n-am greșit 😃



Azi joacă CSA Steaua cu FC Buzău. Liga a II-a, playoff-ul de promovare, etapa 10. Cred că e ultima. FC Buzău e pe locul 5 din 6, cu 42 de puncte, înainte de partida asta.
Minutul 7. Gol Steaua. Dacă nu l-aș auzi pe domnul de lângă mine care comentează meciul, nici nu mi-aș da seama că-s pe un stadion unde tocmai au marcat gazdele. Nu înțeleg, suporterii Stelei sunt pedepsiți, de nu li se aud gurițele?
Hai că-s curioasă cine e domnul care comentează. Cercetez puțin pe net, dar nu reușesc să aflu. În schimb, aflu că pe stadion sunt 500 de spectatori. Înseamnă că mai sunt 30.754 de locuri libere. După cum ziceam. Sigur la orice mall din București sunt mai mulți oameni decât pe stadion la Steaua.
Minutul 24. Gol FC Buzău. Marchează Sampaio. Nush ce nație e ăsta, dar a dat gol. După cum spune domnul comentator de lângă mine (care, în timp ce strigă "goooool", se înroșește tot la față pentru că uită să mai respire), a șutat la firul ierbii și a marcat
😉
Doamne ajută să mai găsească firul ierbii măcar de vreo 2 ori azi.
Minutul 30. S-a trezit la viață galeria Stelei. Încep să simt că sunt pe un stadion.
Minutul 32. Gol Steaua, din lovitură de la 11 metri. Execută și marchează Chipirliu. Îmi place de crainicul de pe stadionul ăsta. Zice cu dicție și înțeleg ce zice. Galeria Stelei se aude din ce în ce mai bine. Cred că îi ajută și ecoul celor 30.754 de scaune libere
😃
În timp ce plimbă ăștia mingea de colo colo pe la mijlocul terenului am timp să desenez o inimioară peste praful de pe masa presei. Inimioara e pentru cei 3-5 cititori ai mei. Vă mulțumesc că aveți timp de pierdut și-mi citiți inepțiile despre fotbal
🙏❤️
Fac și un selfie. Vreau să vă arăt ochelarii mei de soare cei noi, cu floricele și paharul de cafea pe care scrie "vollzeit Prinzessin". Adică full time princess. Adică, să ne înțelegem, mi-s o prințesă tot timpul
😂
Minutul 44. Hopa, au scos și-o tobă băieții din galerie. De bucurie că se aude toba, Steaua dă iar gol. E 3-1. Domnu' comentator abia mai respiră.



La pauză am timp să cercetez cine e domnul de lângă mine care comentează meciul. Este însuși Ilie Dobre. Singurul comentator de fotbal de care am auzit eu. Mă duc repede să fac o poză cu el
😍
Îl felicit pentru întreaga carieră. Totuși, omu' a intrat de 9 ori în Cartea Recordurilor. E o legendă. Acum sunt și eu (măcar la mine în cartier). C-am făcut o poză cu el
😂



Minutul 48. Iar dă Steaua gol. Nu s-or fi plictisit?! Să-i mai lase și pe ăilalți, mă, nene, mă.
Minutul 49 - minutul 62. Trimit mesaje de "la mulți ani" prietenilor mei care se serbează azi. E semn că am început să mă plictisesc
😃
Minutul 65. Mă trezește domnu' Dobre cu încă un "gooooooooool". A dat gol FC Buzău. E 4-2.
Minutul 72. De data asta mă trezește crainicul. Ultima schimbare la Steaua. Iese Chipirliu.
Minutul 79. Ultima schimbare și la FC Buzău.
Minutul 86. Oficial, m-am plictisit. O iau spre ieșire
🙈
Gata și meciul ăsta. Vestea bună e că mai avem un meci în program azi. Farul Constanța cu FCSB. Vestea proastă e că nu merg pe stadion să îl văd. Am ales să merg să văd marea. 2 meciuri într-o zi e prea mult pentru Ileana - microbista - cronicăreasa de meciuri care se pot vedea și la TV
😂
Vă pupă fata! Bessos from București! Promit să vă arăt și-o poză cu marea, pe seară
😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu