vineri, 25 august 2023

Ileana și fotbalul. Episodul 7

Mai cu chiu, mai cu vai, am ajuns și azi pe stadion. Nu știu exact dacă am venit să mă uit la meci, să scriu, sau să mă odihnesc, dar m-am gândit că ar fi rușinos să ratez meciul de acasă și i-aș dezamăgi pe cei 3 cititori ai mei. Am ratat doar fluierul de început al meciului. Până am găsit loc de parcare, până am găsit intrarea pe stadion, până am găsit drumul spre locul meu, s-a fluierat de început. N-au vrut ăștia să mă aștepte nici azi 🙄





Joacă FC Buzău cu ACS Suporter Club Oțelul Galați, playoff de promovare, etapa 9. Am văzut și meciul de la Galați. Pe stadionul ăla unde jurnaliștii stau ca la zoo 🤭
Până am ajuns eu la locul meu, s-a întâmplat o întâmplare întâmplătoare care a nemulțumit-o maxim pe Casandra, vânzătoarea de semințe. Faza n-am văzut-o, însă am remarcat-o pe Casandra, care se comporta ca un adevărat șef de galerie. Îi încuraja pe spectatori să dea cu "huo", executa niște semne obscene, striga de mama focului. Hai că-i bine, e cu pasiune pe stadion la Buzău 🫶

E minutul 14 și de-abia acum m-am prins care-s ai noștri. Noroc că s-a produs o schimbare la FC Buzău. Pricepută cum mă știți, iar țineam cu ăilalți 🙈
Minutul 18. Cartonaș galben pentru unul de-ai noștri. Nush de ce, că nu s-a tăvălit nimeni pe jos.
Înțeleg că dacă bate Oțelul Galați azi, se duce direct în Liga 1. Un om cu suflet bun s-a străduit aseară să-mi explice cine se califică direct, cine mai joacă la baraj, etc. M-am pierdut la faza la care ultimele două clasate din Liga 1 vin să joace cu alte două dintre astea șase care joacă în playoff-ul de promovare. Acolo mi s-a rupt filmul. Tot ce am înțeles e că se califică direct primele două clasate din astea șase. Mai puțin Steaua, care n-are drept de promovare. Când am aflat treaba asta cu Steaua m-am întrebat și eu, ca mulți alții, ce naiba mai caută în faza asta a competiției, dacă oricum n-are drept de promovare. A ținut un loc ocupat degeaba. Right?! 🤔
Minutul 23. Au făcut 3 jucători de-ai noștri un zid tare frumos și ordonat. Șutul adversarului a fost mult pe deasupra porții, cred că domnu' de la Oțelul a vrut să dea mingea copiilor din Crâng. Aproape a reușit.
Minutul 31. Nu se întâmplă mai nimic. Plimbă ăștia mingea de colo colo și cam atât. Încep să mă plictisesc. Mi-e foame și mi-e somn. Dacă ar fi venit cu mine prietena mea Adriana, sigur găseam noi ceva de bârfit... Da' n-a vrut 🙃
Mulți copii azi pe stadion. Foarte frumos din partea părinților care i-au adus.
Minutul 36. Lovitură liberă pentru ai noștri. Aș putea să vă spun că a fost executată din apropierea careului de 16 metri. Dar să dea naiba dacă sunt eu sigură că ăla e careul de 16 metri 😂
Minutul 38. Hopa!!! Gol FC Buzău. A marcat căpitanul echipei. N-am înțeles cum îl cheamă. Crainicul are nevoie de niște lecții de dicție.
Minutul 39. Suporterii buzoieni strigă "Di-na-mo! Di-na-mo! Di-na-mo!" Galeria Oțelului strigă fix pe invers. Sunt confuză. Dinamo nu e pe teren. Pe tabelă scrie FC Buzău și Oțelul Galați. Ăștia fac mișto de mine.
Minutul 42. Încă un cartonaș galben pentru Buzău. Ariel Lopez. Ăsta are nume de prințesă 🙄
Minutul 45. Eu am văzut cum a intrat mingea în poartă. Dar se pare ca nu s-a pus. Aproape a fost 2 - 0 pentru ai noștri.
Hai că vine pauza. Am timp suficient să mă gândesc cât îmi e de foame și de somn și să mă întreb ce naiba caut eu pe stadion. Mai ales că puteam să văd meciul la televizor. Asta în cazul fericit în care aș fi găsit telecomanda 😂
Începe repriza a doua. La pauză am avut timp să mă documentez puțin. M-am lămurit care e careul mic, ăla de 6 metri. Sunt sigură acum și care e ăla de 16 metri. Cerculețul ăla alb e locul de unde se execută loviturile de la 11 metri. Totuși, am o dilemă: cercul ăla mare de la mijlocul terenului are vreun nume? 🤔 Și nu înțeleg care-i treaba cu semicercul ăla lipit de careul de 16 metri.
Minutul 47. A luat cartonaș galben un jucător de la echipa adversă. Să fie și la ei, nu doar la noi.
Minutul 48. A pocnit o petardă. M-am speriat 🫣
Minutul 50 - minutul 70. Mi-am deschis Netflix-ul 🙊😃
Minutul 75. Elvis has left the building. Adică Ileana a plecat de pe stadion. Mă duc să iau clătite. Praf l-am făcut și p-ăsta.
Care ați mai rămas p-aci până la final, meritați un premiu. Când e Drăgaica aia? Dau gogoși cititorilor mei 😂 Urmăriți-mă în continuare pentru niște cronici deosebite ale meciurilor pe care le puteți vedea și la televizor. Vă pupă fata! Bessos from Buzău ☺️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu